Inte okej !

Jag var ute i fredagskväll med 2 tjejer, vi åkte dit tillsammans och när vi väl kom dit så träffade jag tre barndoms kompisar som jag inte sett på länge. Så under kvällen försökte jag vara med dem ja kom dit med OCH dem jag träffade där, men det var lite svårt eftersom de hela tiden gick åt olika håll så jag höll mig till dem jag träffade på utestället.

Ja, det kanske var fel av mig att inte vara mer med de två tjejer ja åkte dit med men det var inte lätt att vara överallt samtidigt hela tiden. However, under kvällen så träffade jag en söt men lite blyg kille och vi bytte nummer och msn. Sen presenterade en av mina barndomskompisar mig för en jätte trevlig kille och vi dansade i princip hela kvällen.

När det började närma sig stängningsdags på utestället började jag må riktigt illa, så ja stod ute med en barndomsvän. Hon tyckte att vi skulle åka hem, men ja skulle ju sova över hos en av de tjejerna ja åkt dit me. Så jag letade upp henne och talade om att jag mådde skit dåligt och ville åka hem. Hon pratade med den andra tjejen och de sa att nej de ville inte åka hem. men, jaha då får ja väl åka hem till henne då. sa jag och pekade på min barndomskompis. De bara ryckte på axlarna och fortsatte snacka med killarna som bjöd dem på drinkar.

Jag åkte hem med min barndomskompis, tack och lov att hon var där för vad hade jag annars gjort när dom inte ville åka hem? Jag tycker att om man åker till ett ställe tillsammans, så ska man fan också åka därifrån tillsammans! Jag blev riktigt ledsen över att de gjorde sådär!

Sen idag så bad tjejen ja skulle sovit hos om ursäkt. Hon sa att hon insåg att hon betett sig illa och att det var fel av dem att göra så. Jag skällde lite på henne men valde att förlåta henne. Men hon tyckte fortfarande inte att jag verkade okej med det. Så jag sa: jag är inte okej med att man dissar sin kompis, för några killar som bjuder på drinkar, när hon mår dåligt men däremot är jag okej med att du insåg att du betett dig illa och att du bad om ursäkt

då ber hon om den söte, blyge killens msn. jag frågar varför och hon säger att de delade taxi hem eftersom de bor nära varandra men att hon glömde ta hans nummer så hon bad mig istället eftersom hon vill känna många där hon bor.
Det är i det här läget jag frågar mig själv, bad hon om ursäkt för att hon tyckte att hon gjort fel eller för att hon bara ville få en chans att ta killens nummer?

vad för slags kompis gör så? inte fan är det en sjysst kompis iallafall, jag är riktigt besviken och det här tycker jag verkligen inte är okej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0