18 års dagen !

Jag fyllde 18 år i början av året.

Dagen började med att jag blev väckt med sång av syster och pappa. Jag fick ett enormt paket med diverse hushållsgrejer av pappa, för att ha när jag flyttar hemmifrån. Sen kom mina små änglar förbi, de är 5år och 11år gamla och förgyller min tillvaro. De gav mig ett paket med en giraff i form av ett mjukisdjur. Jag älskar giraffer! Twiga betyder förresten giraff på swahili. Vi åt frukost tillsammans och lekte lite tills det var dags att klä på sig eftersom mamma var på väg hit för att hämta mig, syster och min bästa vän som precis kommit hem till mig.

Mamma kom och vi körde från ena sidan sthlm till andra, där mormor o morfar bor. Min morbror och hans fru kom dit och det bjöds på smörgåstårta (mormor som gjort den, stooor favorit) och kladdkaka med grädde. Sen var det dags att öppna alla presenter. Allihop var inslagna med turkost presentpapper eftersom det är min favorit färg. Jag fick giraff påslakan, en giraff kudde, en mini giraff, en bok som heter "Tears of a Giraffe", ett fint halsband, en vit polotröja och lite pengar och fina kort. Ja som ni ser, massor med giraffer ! :D

På kvällen körde mamma hem mig och min bästa vän tillbaka till andra sidan stan, för att jag skulle sova över hos henne. När vi kom dit så grattade alla mig i hennes stora familj och jag somnade gott på kvällen!

Tack för en underbart lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0