Seriöst förbannad.

Jag är så trött på killar i min ålder och lite äldre som beter sig som 14-15åringar. När jag snackar med någon som är nåra år äldre förväntar jag mig att han ska bete sig så också, att han ska visa lite respekt och inte bara omognad.

Alltid när man börjar snacka med en kille så är han charmig, trevlig och intressant. Så man kanske bestämmer sig att träffas, eller bara snacka i telefon. Efter ett tag börjar de alla tänka på en sak.. SEX, eller sexuella tjänster. Varför är det alltid så? De e väl förmodligen någon djurisk instinkt. Vissa killar kan t.o.m börja med att fråga om man är villig att suga av dem. Snälla låt mig se ditt ansikte först, kanske snacka nåra veckor och träffas INNAN du kommer med ett sånt "generöst erbjudande som du anser att jag bara INTE kan motstå". Herregud, nu vill jag ju verkligen suga av dig. Hahaha

Jag avskyr när killar börjar fråga om en tjejs sexliv. Är du oskuld? Om du inte är det, hur många ggr har du då gjort de? Hur många ggr har du haft sex på en dag? Har du sugit av någon? Är du bra på att suga av? Hur många sexpartners har du haft? Vad har du för BH storlek? Har du kört doggystyle? and so on. Och grejen e att dom inte vill vara med någon som varit med för många, men heller inte med någon som varit med för få. Så sluta fråga, ni blir bara besvikna!

Seriöst, om jag ville att hela världen skulle veta hur mitt sexliv såg ut skulle jag heta på msn något i stil med: "jag har haft sex 198 ggr med 39 olika sexpartners, jag suger gärna av dig och jag har blivit slickad" Då skulle de väl förmodligen förlora all spänning med att fråga ut tjejen, då skulle man inte längre vara intressant.

Visst, de kan vara vi tjejer som börjar med frågorna och då får vi faktiskt skylla oss själva lite. Men ibland kan killarna verkligen gå förlångt!

Idag såg jag på tv att killar tänker på sex i genomsnitt 239 ggr per dag, det är typ var fjärde minut! haha helt galet ju!

Hahahaha, okej det här är bara för komiskt. Här sitter jag och skriver det här inlägget. Och gissa vad en kille frågar mig?
"Berätta om din bästa sexupplevelse och med vem" ja, min teori fungerar perfekt!

Pappa, oroa dig inte. Det jag skriver om mina sexuella erfarenheter i inlägget är självklart inte ett dugg sanna! Få inte en hjärtattack nu. haha

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Jag håller helt med dig. Och det är inte bara yngre killar utan även äldre som tänker så här. Som inte vill lära känna tjejen utan de vill bara att det ska vara sexuellt och man är värd mer än det. Man är värd att någon ska vilja ha ens person och inte bara ens underliv!



mvh Little Peaché

2008-07-21 @ 08:45:42
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: Detsamma! Fortsätt kämpa för en rättvisare värld för oss tjejer!



Mvh Little Peaché

2008-07-21 @ 15:33:25
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: jhuss

killar är 2 år efter oss, så är det bara.

kommerntera gärna min blogg :)

2008-07-21 @ 17:04:35
URL: http://jhuss.blogg.se/
Postat av: melinda

man kan fan inte tänka på sex var fjärde minut haha fan vad sjukt...

2008-07-22 @ 17:55:11
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0