Omvandlas

Genom åren i mitt liv har jag upptäckt att bra och underbara saker alltid har en tendens att ta slut eller försvinna lika snabbt som man fått dem. Det är som att man bara hinner få en smakbit eller ett ögonkast på det där underbara som man vill ha och sen rycks det ifrån en.

Så är det alltid, likaså nu. Jag tror att det oftast beror på att man hoppas för mycket på att saker ska hålla i sig, men i slutändan gör de inte de. Jag är ändå glad för alla små smakbitar och ögonkast av goda och underbara saker jag fått i mitt liv, för de är SÅ HIMLA mycket mer värda än all skit man får. Utan allt de där goda skulle ja aldrig orka ta mig igenom all skit.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0