Utekväll

I fredags var jag hemma hos min mormor och morfar för att mina småkusiner hade kommit dit. Jag o syrran lekte en massa med dem ute i lekparken och inne i huset medan de äldre fick vila sig lite. Haha, de är verkligen två energiiiiiiiiknippen! De är två pojkar med stora varma leenden och glittrande ögon. Den äldre pojken är helt betagen i mig. Han har ett hårband som han sätter på huvudet och från hårbandet hänger det ner band, som hår liksom. Jag har själv ganska långt hår, och när han tar på sig hårbandet låssas han att han är jag! Så underbart söt.

Under dagen fick jag ett sms från en kompis HS där hon skrev: "Du ska med ut ikväll och du har inget att säga till om!" Så jag funderade på hur jag skulle göra eftersom de skulle ut i Uppsala och jag var nästan i Nynäshamn. Jag messade GO och frågade om jag kunde sova hos henne och det gick bra. Så jag åkte in till uppsala och hem till min kompis JI där jag sminkade och fixade mig lite. Sen mötte vi upp HS och hennes fästman och hans kompis. Väl där fick vi vänta på GO, men hon messade oss och bad oss gå in i förväg eftersom hon inte ens hade kommit hemifrån. Så vi andra gick in på stället och lämnade väskor och tröjor i garderoben. Direkt mot baren där vi alla köpte lite att dricka. Jag och JI beställde 4 st Xcide som vi delade på medan de andra tog nåra drinkar som ja inte har en aning om vad de heter.

När GO kommit så fick jag en drink av henne, något fruktigt. Haha asså jag har ju fan ingen aning om namn på sånt där. Iaf så fick hon billigare eftersom hon jobbar på stället och alla känner henne. Vi satt vid ett bord, haha ett picknick bord in fact. Där vi snackade lite, vi hade kommit ganska tidigt så det var bara två killar på dansgolvet. De battlade mot varandra och trodde att dom var coolast i rummet. Det var de inte kan ja säga! Så vi fick oss ett litet skratt. (de var duktiga på att dansa, men de hade alldeles för mkt självförtroende vilket inte alls passade)

När det väl började komma igång drog jag och GO direkt till dansgolvet såklart, vi älskar att dansa! Där dansade vi igenom en rad med låtar som man inte kan sitta still till haha. Sen var det dags för lite luft, så vi gick och hämtade HS och JI för att gå ut till rökrutan. JI ville ragga lite och HS som är förlovad tycker det är superroligt att ragga ÅT OSS. så hon var jätte taggad och såg några blonda killar komma mot ingången. HS -"Vad sägs om dedära blondinerna?" vi andra såg lite smått skeptiska ut. De såg lite snobbiga ut, men sen helt plötsligt ser vi ett ansikte vi känner igen. MEN HALLÅ?! det är ju JIs tonårskärlek som hon varit helt förälskad i 5år nu!

Snacka om att JI fick ett stort saligt leende över hela ansiktet, hennes kväll var gjord! Vi började prata lite med han och hans kompis. JI och killen fick jättebra kontakt och de bytte nummer och han pussade henne till och med! Jag var lite ledsen för jag såg fan inte en enda snygg kille som man kunde titta på. HS hade raggat åt mig sist vi var ute och helt plötsligt så bara stod han där! Jag blev jätteglad och jätteblyg SÅKLART, typiskt mig. Men vi snackade lite och HS berättade att hon förlovat sig och vi skämtade lite. Sen drog GO med mig till toaletten.

Inne på toaletten var de för en gångs skulle inte alls mycket folk (som det alltid annars är på tjejtoan på krogen), förmodligen eftersom det var SLITZ kväll. Jag skulle gå på toa men det fanns inget papper på den ena toan och den andra var upptagen. GO gick för att be om papper, och jag blir ensam kvar. Då öppnas dörren på den andra toan och jag frågar tjejen som kommer ut om det finns papper? Hon mumlar några konstiga fraser och jag hörde inte ett ord. Så jag frågade igen: -"Finns det papper?" och hon vänder sig mot mig, längs armen rinner det blod och jag ser att hon har runt 20-30 äldre ärr längst armen. Hon börjar snacka engelska med mig och säger att hon är ryss och att vakterna på krogen säljer henne som hora och hon vill att jag ska hjälpa henne ut. Jag kollar ner på mitt VITA linne och ser en STOR RÖD BLODFLÄCK och jag blir helt tokig! Precis då kommer GO in och tjejen börjar berätta för GO om hur vakterna skär henne och säljer henne som hora. Jag kollar in på toaletten och ser den krossade öl flaskan som ligger där. min kompis blir jätte upprörd och tycker att det som tjejen berättar är helt förfärligt. Själv står jag där tvärförbannad över den stora röda fläcken och att det inte finns något jävla papper så att jag kan kissa!

GO envisas endå med att hjälpa tjejen. så vi följer henne ut och sen skäller jag ut GO eftersom det inte finns någon annan att skälla på haha. GO inser att tjejens historia kanske inte var sann, men konstaterar att OM den var det så har vi iaf hjälpt henne lite. Jag får äntligen gå och kissa, sen drar GO med sig mig till dansgolvet för att jag ska sluta tjura. Då när ja börjar bli på bättre humör så HÄLLER en tjej sin drink på mig. På mitt VITA LINNE MED BLODFLÄCK! Jag blev så förbannad att jag ville åka hem, men GO övertalade mig att stanna.

Under kvällen hade HS dragit med oss runt till ALLA vimmelfotografer för att fotograferas, så hon tog med mitt tjuriga jag till en kamera och kameramannen tar den absolut fulaste bild jag sett på mig själv. FÖRBENAT OXÅ! Då bestämde jag mig för att leta upp mitt ragg från förra gången, så jag letar och letar och letar men han har självklart gått hem. Då gav jag upp. Jag tog med mig GO för att dra oss hemåt. Vi gick och satte oss på busshållsplatsen bara för att inse att sista bussen gick för en timme sen . Som tur var så hade hennes pappa precis slutat jobba, så vi köpte lite tröst chips så fick vi sjuss hem. Sen sov jag som ett barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0