Skola.

Idag har varit en av dedär lååånga tråkiga skoldagarna. Jag klev upp runt 8tiden och kände mig som värsta hurtbullen så jag tog en 20minuters powerwalk FÖRE frukost, sen kom ja hem och duschade. Sen åt jag ett päron och drack lite juice. Så började jag o mamma att fixa lite små saker så var det dags för brunch med syster min. Det blev gröt. haha

klocken 11:40 tog jag tåget mot stan för att gå på min första föreläsning som började klockan ett. Så mellan ett och tre satt jag spikrak, med koncentrationen helt inriktad på läraren tills det var slut. Då åkte jag och min klasskompis NN först till universitetet för att skaffa lite böcker till mig, sen åkte vi vidare till odenplan för att äta en matbit. Så satt vi lite extra på restaurangen eftersom vi hade massa tid före nästa föreläsning.

Restaurang ägaren var jätte trevlig och snackade en massa med oss, men vi blev lite små fnittriga av oss när de kom in en sjukt snygg norsk kille! haha :D sen så åkte vi till skolan igen för att sitta och lyssna på nästa föreläsning. Riktigt intensiv var den, jag slutade lyssna lite halvt ibland för ja var så trött så ja fick försöka lista ut vad det stod på NNs papper, för hon skriver väääldigt slarvigt. (men pappa du tar ändå priset!)

17:30 till 19:30 satt vi där inne, så när vi gick ut därifrån så var jag och NN så trötta så vi fnittrade åt allt. haha det var riktigt roligt. Så när ja äntligen kommit till stationen så åkte mitt tåg precis då. SUCK så ja var inte hemma förens kl 21:00. :(

Nu är ja helt slut och känner mig som ett enormt frågetecken, vad ska ja göra nu? haha ja borde nog sova, annars behöver ja hämta lite tändstickor...som MR Bean. :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Pappa här!

Hmmm... så du tycker att min handstil inte är bra då????

Ja du vet ju hur svårt jag själv har att tyda vad jag skrivit så, men det ÄR skolans fel. Fick lära om handstil 3 gånger du vet....

Kul att du fått en kompis!

Puss

2008-08-29 @ 06:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0