Kosmisk tvilling?

Sen nåra månader tillbaka så har jag börjat prata med en kille som vi kan kalla G. I början pratade vi bara lite sporadiskt sådär för att han var i thailand. När han väl kom hem bytte vi mailadress och vi började snacka direkt. De sa bara KLICK.
Det som skrämmer mig är hur extremt lika vi är, hur lika våra liv är och hur lika vi tänker.

Vi har samma stjärntecken, hans föräldrar och mina föräldrar har samma stjärntecken, vi båda har blivit misshandlade när vi varit yngre (jag av mitt ex, han av skolan i landet han växte upp), hans bästa vän och en barndomsvän till mig har likadana namn, hans syskon har likadana namn som människor jag känt och hans eget namn är samma namn som min systers minus en bokstav.

Har jag mött min kosmiska tvilling eller är detta bara ett läskigt spel? Finns det något som kallas kosmisk tvilling? Han kanske är min själsfrände? Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0