Anledningen till skapandet av denna blogg.

Jag skapade den här bloggen därför att jag vill ha ngt ställe att skriva av mig all skit som händer. Jag känner att saker som jag går igenom äter upp mig inifrån därför att jag inte pratar om dem, eller skriver om dem. This is why im typing. För mig spelar det ingen roll vem som läser det här, men det är för min egen skull som jag skriver.

Så lite om mig då: Jag är en tjej, som snart fyller 18 år, faktiskt bara 1 enda vecka kvar.. ungefär. Jag älskar att läsa och måla!
Jag plöjer igenom bok efter bok..ja, en riktig bokmal är jag. Det fina med att läsa är att man slipper tänka på saker som händer runt omkring en, man liksom sjunker in i en annan värld (det vill säga om författaren har skrivit bra!). Ända sen jag lärde mig att läsa har jag läst ut bok efter bok, det finns böcker som jag läst 5 ggr bara pga den fina historien i själva boken.
Målningen är min andra stora passion, jag är inte precis duktig de kan man inte säga. Men jag älskar det! Jag har inte hållit på med det så länge, men övning ger ju som sagt färdighet. Många av mina målningar är uttryck av känslor kanske är det därför som jag är så själv kritisk, därför att jag inte tkr att de gör mina känslor rättvisa.
Prata är jag oxå jävligt bra på.

Det som är absolut viktigast i mitt liv, som jag inte skulle kunna leva utan, är min syster. Hon är min styrka, min svaghet, min kärlek, min andra halva. Jag vet inte vad jag skulle varit utan henne idag. Hon är den bästa i hela denna värld och utan henne hade jag inte varit den jag är idag. Utan henne hade jag inte andats.

aja, nu kan ja inte komma på nått mer att skriva om. så det får räcka för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0