Jag är en bra kompis!

Jag vet att jag är en bra kompis.
Jag ställer alltid upp när mina vänner behöver mig, och räknar med att de gör samma för mig.
Jag försöker hålla kontakten med mina vänner så ofta det går, även om vi bor långt ifrån.
Jag lyssnar alltid när mina vänner behöver prata, även om jag inte har tid.
Jag säger inte hur mina vänner ska välja partner eller hur de ska leva sitt liv, men jag kanske inte alltid gillar deras val.
Jag försöker alltid att få mina vänner att skratta, då deras leenden är värda mer än guld för mig.
Jag älskar att se mina vänner lyckliga, eftersom det innebär att jag blir lyckligare.
Jag gör allt jag kan för att visa hur mycket jag bryr mig.

Stöttar, gråter, skrattar, ler, dansar,
hoppar, springer, går, hoppas,
älskar, ogillar, äter, shoppar,
tramsar, bakar, lagar, fixar, råder,
skriker, gapar, pratar, spelar, planerar,
lyssnar, grejar, struntar, grubblar
och finns alltid där.

Jag vet att jag är en bra kompis!

Kommentarer
Postat av: Pappa

JAG vet vilken fantastisk kompis du är, för du ÄR min bästa kompis också! Puss Pappa

2008-10-23 @ 09:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0